Έκανα πεντικιούρ ημιμόνιμο, πολύ καλό αποτέλεσμα, μου άρεσε το χρώμα που διάλεξα και έως τώρα, 3 εβδομάδες μετά έχει κρατήσει χωρίς καμία φθορά. Αυτό που θα ήθελα, είναι η κοπέλα να είχε προσέξει/επιμείνει περισσότερο με τον τροχό στις λεπτομέρειες όπως μικρές σκληρύνσεις/κάλους ώστε να είναι εντελώς λείο το αποτέλεσμα. Συνολικά είμαι αρκετά ευχαριστημένη, με την υποσημείωση που προανέφερα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Αλεξάνδρα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή εξυπηρέτηση! Άμεση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αγγελική•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενεστατες, γρήγορες με υπέροχο αποτέλεσμα!!
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αφροδίτη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ !!ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑΑΑΑΑ!!!
Αποτρίχωση Φρυδιών με ΚλωστήΔείξε όλες τις κριτικές…