Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε (κοκκινομάλλα) δεν έκανε καθόλου καλή δουλειά. Ζήτησα γαλλικό μανικιούρ, το οποίο την επόμενη κιόλας μέρα μου χάλασε.Επισης, δυσκολευοταν πάρα πολύ να μου το φτιάξει, φαινόταν ότι δεν έχει καθόλου εμπειρία. Επιπλέον, μου έκανε πάρα πολλές προσωπικές ερωτήσεις και με έκανε να νιώσω αρκετά άβολα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νασια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ανδριάνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή στη δουλειά της. Το αποτέλεσμα ηταν τέλειο!!!❣️❣️🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χρύσα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
10/10
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Αννα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το συνιστώ !!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο