Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Συντήρηση Νυχιών
ARIONA•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική και πολύ καλή δουλειά!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Συντήρηση Νυχιών
Ηρώ Γ.•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δυστυχώς το ημιμόνιμο μανικιούρ χάλασε σε 5 μέρες (που συνήθως κρατάει τις διπλάσιες). Ο λόγος είναι ότι, σε μένα τουλάχιστον,δεν κρατάει με οποιαδήποτε άλλη μάρκα, πέρα από OPI. το κατάστημα διαθέτει μόνο 4-5 αποχρώσεις από OPI σε ημιμόνιμο. Οπότε δε θα το προτιμήσω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ioanna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ολα τέλεια όπως πάντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Μανικιούρ
MARINA•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλά, ευχαριστώ πολύ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νασια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο