Δεν έμεινα ευχαριστημένη ιδιαίτερα Επειδη ειχα κανει και χερια ειδικα στα χερια το υλικο δεν ειχε στρωθει καλα ειχα βαθουλώματα σε καποια νυχια
Και ενω είχα ζητήσει gel μου εκαναν acrygel
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δανάη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ευγενικό προσωπικό και προσεγμένη δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Stephie•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικη τεχνική από τη Νεφέλη! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΗΜΗΤΡΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα μια χαρά όπως πάντα. Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφελη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο