Ευχάριστη εμπειρία. Θα ξαναπάω! Σε δυσκολη περίοδο λόγω αδειών, υπήρχε διαθέσιμο ραντεβού.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στέλλα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά με υπέροχο αποτέλεσμα σε πολύ ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Olga•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω επισκεφθεί το Beauty and the beast nails and more πολλές φορές για μανικιούρ και πεντικιούρ ημιμονιμο!Καε φορά μένω απόλυτα ευχαριστημένη!Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, τόσο στη δουλειά τους όσο και στη συμπεριφορά! Σίγουρα θα συνεχίσω να πηγαίνω!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη όλες τις φορές που έχω επισκεφθεί τα κορίτσια!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η εμπειρία μου ήταν πολύ κακή. οι κοπέλες ευγενικές αλλά ούτε το αποτέλεσμα στα νύχια ήταν αυτό που περίμενα και ούτε και το χτενισμα. Πραγματικά λυπάμαι.