ευχαριστώ περιβάλλον, γρήγορη εξυπηρέτηση, ωραίο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •
Μανικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Argie•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα πρώτη φορά στο κατάστημα το οποίο πλέον λειτουργεί υπό νέα διεύθυνση.Έκανα φυσική ενίσχυση και πραγματικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη!Η Ναταλία ήταν πολύ προσεκτική, μεθοδική και άριστη!Σίγουρα θα πάω ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Christina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά...θα ξανακλείσω ραντεβού σύντομα
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΤΖΕΝΗ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καλα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελευθερία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία με μια εξαιρετική τεχνήτρια. Η Ναταλια είναι πολύ καλή και έμεινα πολύ ικανοποιημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Μανικιούρ Spa