Δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Έπαθα μόλυνση από το πεντικιούρ.
Μανικιούρ
Ελευθερία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όμορφη ατμόσφαιρα και πολύ ωραίο αποτέλεσμα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Argie•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι εξαιρετικό μέρος. Όμορφο, καθαρό, ιδιαίτερα περιποιημένο. Οι κοπέλες πάντα ευγενικές και χαρούμενες. Έχει πολύ μεγάλη ποικιλία στα νύχια που πηγαίνω εγώ και κάθε φορά φεύγω πολύ ευχαριστημένη.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Olga•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πλήρως ικανοποιημένη και πάντα η Ναταλία είναι υπέροχη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ναταλια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel