Ήταν πραγματικά όλες οι υπηρεσίες υπέροχες, πολύ γρήγορες και με απόλυτη βάση στη λεπτομέρεια. Η ατμόσφαιρα είναι πολύ φιλική και άνετη και όλες οι κοπέλες ευγενέστατες και επαγγελματίες!! Επισκέπτομαι το κατάστημα κάθε μήνα και έτσι θα συνεχίσω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Στεφανία•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
super!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτωρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλεια !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτωρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο μπαμπάς μου έκανε πρώτη φορά πεντικιούρ στα κορίτσια και έμεινε παραπάνω από ευχαριστημένος. Θα ξαναπάει σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτωρια •Πεντικιούρ Αντρικό