Πολύ όμορφος χώρος και τέλεια εξυπηρέτηση. Όλα τα κορίτσια άριστες επαγγελματίες. Ό,τι και να ζητήσεις θα γίνει όπως το θες. Μεγάλη επιλογή σε χρώματα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική Δεληγιάννη •πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
maria•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Lena•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο αποτέλεσμα! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ραφαέλα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο