Όμορφο κατάστημα, καθαρό και με ωραία ατμόσφαιρα. Με χρέωσαν έξτρα για μια υπηρεσία που δεν είχα ζητήσει, αλλά πήρε την πρωτοβουλία η κοπέλα χωρίς να έχω ενημερωθεί εκ των προτέρων για το κόστος της και να έχω ερωτηθεί εάν συμφωνώ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάκα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον , επαγγελματισμός και προσεγμένος χώρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Χαλιφε•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
σουπερ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μάκα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ανδριάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο