Υπέροχη κοπέλα εξυπηρετική και ευδιάθετη
Σίγουρα θα ξαναπροτιμήσω το συγκεκριμένο μαγαζί !!!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ματινα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ Η ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ, Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΛΗΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κοριτσια ειναι επαγγελματιες .Μπραβο!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Σοφία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω σοβαρό θέμα αλλεργιών και παρά τους δισταγμούς μου η Δέσποινα ήταν εξαιρετική! Με τα κατάλληλα μέσα με αντιμετώπισε, μου έκανε υπέροχα νύχια και χωρίς κανένα πρόβλημα! Η διάρκεια του μανικιούρ ήταν τεράστια! Μπράβο!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΝΑΥΣΙΚΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη εμπειρία! Τέλειο αποτέλεσμα, καθαρός χώρος και πολύ ευχάριστος άνθρωπος. Σίγουρα θα ξαναπάω 🤍