όμορφος χώρος προσεγμενος διακοσμημενος με ωραία χρώματα ..
Οι κοπέλες ευγενικες,φιλικές και προπαντων πολύ πολυ καλές στην δουλειά τους!!!
Αν θέλετε τέλειο μανικιούρ, το συστήνω ανεπιφυλακτα!!!!
Φουλ αστέρια σε όλα!
Σας ευχαριστώ για τις υπηρεσίες σας κορίτσια ❤️🧡💛💚
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα •Συντήρηση Νυχιών
Ματίνα•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είστε οι καλύτερες 😘💕💋🌹σας αγαπάμε πολυ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Συντήρηση Νυχιών
Μαίρη Σ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άπαιχτο περιβάλλον, φοβερές τεχνίτριες!
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
❤️❤️
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Πέπη•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αθηνά •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή (.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος χώρος με πολύ ευγενικό και καταρτισμένο προσωπικό. Άπειρες επιλογές σε σχέδια και χρώματα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σταυρούλα •Συντήρηση Νυχιών