Φιλικό όπως πάντα και ζεστό περιβάλλον. Επαγγελματίες. Κουρεύομαι τα τελευταία 2 χρόνια αποκλειστικά, το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Επίσης τα προϊόντα τους σε πολύ καλές τιμές.
Εξυπηρετήθηκε από Τριανταφυλλιά•Βαφή Μαλλιών
Παπακωνσταντίνου•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο κούρεμα εξαιρετική εξυπηρέτηση από τα παιδιά !!!