Επαγγελματίες με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Φιλικό και καθαρό περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραιο περιβάλλον , εξαιρετικό προσωπικο ευγενεια -εμπειρια -αποψη βοηθητική. Το μονο που για μενα πρεπει να διορθωθεί , θα ήθελα υλικα που χρησιμοποιούνται για μανικιουρ πεντικιούρ να είναι ή ατομικα (με καποια χρεωση once ) ή να είναι πιο τακτοποιημενα -αποστειρωμενα . Τουλάχιστον ετσι μου φάνηκε . Η δουλειά άψογη και χωρις καθυστερήσεις .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ειρήνη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό περιβάλλον, επαγγελματίες και φοβερή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΙΣΤΙΝΑ όλοι οι υπάλληλοι είναι καταπληκτικοί και επαγγελματίες. Συστήνω απεριόριστα!!!•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό σε όλα τα επίπεδα...♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ζωή•Μανικιούρ
ΒΙΟΛΕΤΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο περιβάλλον, καθαρό , χωρίς αναμονή ! Τα κορίτσια είναι πολύ γλυκά και ευγενέστατα 🙂