Οι μικρές μου έκαναν κούρεμα με την Στέλλα. Τέλειες αφέλειες και άψογη δουλειά! Οτι καλύτερο!!
Εξυπηρετήθηκε από Στέλλα•Παιδικό Κούρεμα
Evita•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δημήτρης Θεός!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημήτρης•
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
ΝΑΚΟΥ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είστε τέλειοι παιδιά, όλο το team!
Εξυπηρετήθηκε από Ραφαέλο•Κούρεμα Αντρικό
ΣΑΜΑΡΤΖΗΣ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το χτενισμα ηταν ακριβως οπως το ηθελα! Η Στελλα καταλαβε αμεσως τι ηθελα και το πραγματοποιησε αψογα! Το χτενισμα κρατησε 3 μερες χωρις να παθει τιποτα!