η Στελλα ηταν καλη και ευγενεστατη ομως περιμενα 20 λεπτα παροτι πηγα αρκετα πρωι. το θετικο ηταν οτι βρηκα ευκολα ραντεβου μεσω της εφαρμογης το προηγουμενο βραδυ, αλλα επομενη φορα θα προτιμησω κομμωτηρια με καλυτερη οργανωση χρονου και πιο γρηγορους ρυθμους.
Εξυπηρετήθηκε από Στέλλα•Χτένισμα
Evelina•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό και ο Δημήτρης που με ανέλαβε ήταν πάρα πολύ καταρτισμένος και ευχάριστος! Ο χορός είναι καλαίσθητος και συμβάλει στην γενικότερη ευχάριστη εμπειρία