Ηταν η καλύτερη εμπειρία σε κομμωτήριο απ όλες τις απόψεις. Ευγενικοί όλοι αισθάνεσαι άνετα και πολύ ωραία δουλειά. Η Στέλλα φοβερή 😊
Εξυπηρετήθηκε από Στέλλα•Χτένισμα
Μαριλού•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλεια όπως πάντα .Συνεχειστε έτσι
Εξυπηρετήθηκε από Δημήτρης•Χτένισμα
Κωνσταντίνα κερετζη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ωραίο χτένισμα με διάρκεια!
Εξυπηρετήθηκε από Στέλλα•Χτένισμα
Artemis•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα του ατελιέ!Κάθε φορά που επισκέπτομαι τον χώρο, η εμπειρία είναι πραγματικά υπέροχη. Οι παροχές είναι εξαιρετικές και η εξυπηρέτηση πάντα άψογη. Πάνω απ’ όλα όμως ξεχωρίζει η ευγένεια, το χαμόγελο και ο επαγγελματισμός των ανθρώπων που εργάζονται εκεί.
Σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή και φεύγεις πάντα απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Σας ευχαριστώ πολύ για τη φροντίδα και την υπέροχη δουλειά σας! 🌟