Εξαιρετική πρώτη εντύπωση ! Το χρώμα ήταν ακριβώς όπως το ήθελα και το κούρεμα αλφάδι ! Ευγενικά όλα τα παιδιά στο μαγαζί, σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά !!
Εξυπηρετήθηκε από Στέλλα•Γυναικείο Κούρεμα
Marie-Noelle•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ ικανοποιημένη από τις παρεχόμενες υπηρεσίες
Εξυπηρετήθηκε από Έλενα•Χτένισμα
ΜΑΡΙΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επίσκεψη στο κομμωτήριο χωρίς άγχος, όχι γιατί είθιστε αλλά επειδή το «κέρδισε» η Έλενα με τον επαγγελματισμό της, την προσφιλή της στάση και την ικανότητα της να αντιλαμβάνεται τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη! Προσωπικά δηλώνω για ακόμα μια φορά πλήρως ευχαριστημένη και αληθινά ικανοποιημένη και χαρούμενη με το αποτέλεσμα στα μαλλιά μου!
Εξυπηρετήθηκε από Έλενα•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Ηλέκτρα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
I’m
Εξυπηρετήθηκε από Δημήτρης•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Artemis•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Γνώση, εμπειρία και ομαδική δουλειά που αποτυπώνονται στο αποτέλεσμα! Ξεκίνησα με baby lights, κάνοντας μια αρκετά μεγάλη αλλαγή στο look μου, και ολοκληρώσαμε με θεραπεία και χτένισμα. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που είχα φανταστεί (αν όχι καλύτερο!). Σε κάνουν να νιώθεις σιγουριά από την πρώτη στιγμή, ενώ αφιερώνουν χρόνο για να καταλάβουν τι θέλεις και να σου προτείνουν αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει. Μπράβο σε όλη την ομάδα!