Όπως πάντα τέλεια .Υπέροχη και προσεγμένη δουλειά .
Συντήρηση Νυχιών
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια τα νυχάκια μου όπως πάντα! Εισαστε υπέροχες Σας ευχαριστώ πολύ ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Συντήρηση Νυχιών
Τσαγκαρακη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αντέλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ένας πεντακάθαρος χώρος. Μόλις τελείωνε κάποια πελάτισσα, ο νιπτήρας του πεντικιούρ καθαριζόταν απευθείας. Τα κορίτσια υπέροχα. Σε κάνουν να νιώθεις σα στο σπίτι σου.