Πολυ προσεγμενος χώρος και τα κορίτσια καταπληκτικά. Τα ραντεβού στην ώρα τους. Εννοείται θα το προτιμήσω ξανά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΝΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω να δηλώσω ότι το σχέδιο που μου έκαναν βγήκε ακόμα καλύτερο και από την φωτογραφία. Είναι όλες τους άψογες σε όλα τα πεδία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενώ όλη η προετοιμασία ήταν πολύ καλή, κατά το χτίσιμο του νυχιού δεν δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή, με αποτέλεσμα τα νύχια έχουν ανοδική πορεία και να είναι χοντρά
Το γαλλικό και το nail art ήταν καλό