Η εμπειρία μου ήταν θετική βάση υπηρεσιών. Το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ήθελα αλλά ήταν λάθος δικό μου που δεν είχα κλείσει ραντεβού για τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη στην επόμενη επίσκεψη μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ανδριάνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
♥️♥️
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Christina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Βαζαίου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλη εξυπηρέτηση και φοβερή δουλειά!!!!
Συντήρηση Νυχιών
Βαζαίου•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο