Εμεινα πολυ ευχαριστηνενη..κ η Μαρια κ η Αλεξια ηταν πολυ ευγενικες κ η δουλεια τους ηταν αψογη κ πολυ προσεγμενη...αυτο θα πει επαγγελματισμος...νομιζω βρηκα αυτο που χρειαζομαι...σας ευχαριστω πολυ κοριτσια...🤩🤩🤩
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
ΣΟΦΙΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πραγματικά υπέροχη δουλειά κ περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βαρβάρα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Εύη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερο αποτελεσμα!!!Ευγενικο προσωπικο και πολυ ωραιο κλιμα!