Εξαιρετική τεχνιτρια η Δέσποινα , φιλική κ ευγενική !!! Φοβερό vibe το μαγαζί ! Μου άρεσε πολύ το μανικιούρ κ σίγουρα θα ξαναπάω όχι μόνο για χέρια,αλλά κ για πόδια !!!!👌👌👌👌👌
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
ΦΑΝΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη στο Apis. Η Ελισάβετ είναι μια πολύ ωραία τύπισσα, φωτεινή, γελαστή, ευγενής. Άψογη επαγγελματίας, με προσοχή στη λεπτομέρεια. Όμορφος, καθαρός χώρος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Πεντικιούρ
Ελευθερία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη ! Καθαρό περιβάλλον και αποτέλεσμα που διαρκεί
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ariadni•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη εξυπηρέτηση...πολύ ωραίο κατάστημα κοντά στην πλατεία Κυψέλης εύκολη πρόσβαση για κάποιον που έρχεται από άλλη περιοχή ...και πάνω απ' όλα απίστευτη καθαριότητα ....θα σας ξαναέρθω κορίτσια έμεινα πραγματικά ικανοποιημένη .....👌☺️🙏💯💯💯
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Maryam•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ομορφο περιβαλλον και περιποιητική εξυπηρέτηση