Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ όμορφο και ήρεμο περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Αθηνά•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία! Καθαρός χώρος, φιλική εξυπηρέτηση και άψογο αποτέλεσμα στο μανικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Βάσω•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική ομάδα και υπέροχο μέρος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana•Μανικιούρ
Erika•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
——————————————
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Άννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Diana is a professional, she is always clean, and thorough. She always respects the client's choice and executes beyond any imagination!
She also easy going and has excellent communication skills, and we can talk about anything at all, or not talk at all, and everything is ok with her.
I choose her for the last 4 years for my mani and i wont ever change her!