Πανέμορφος χώρος, με Πανέμορφο σαλονάκι για αυτούς που περιμένουν το ραντεβού τους και οι κοπέλες σου προσφέρουν κάτι να πιεις. Επιπλέον, πολύ καλή δουλειά, η Ελισάβετ είναι μια γλύκα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Nickie•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
great pedicure, really smooth! many thanks!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Πεντικιούρ
Άννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
thank you for the great manicure, loved the color!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Άννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Fab!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana•Μανικιούρ
Katerina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα ήταν όπως πρέπει! Συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ Ημιμόνιμο