excellent service and environment , highly recommended
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Anna-Maria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για μια ακόμα φορά εξαιρετικό μανικιούρ στο Apis!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Despina•Μανικιούρ
Ελευθερία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν όλα υπέροχα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Lash Lift
Βασιλικη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Love coming here. The girls are sweet and caring. Very chill environment and they're always on time. They are very skilled and professional. Coming back here every time for my manicure semipermanent!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Laura•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα υπέροχα!!! Και η Ελισάβετ φοβερή!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ