Εξαιρετικός χώρος,καθαρός..ευγενικά κ έμπειρα τα παιδιά με χαμόγελο κ ευγένεια...
Θα ξαναπάω σίγουρα👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρηνη•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από όλα τα παιδιά πολύ καλοί επαγγελματίες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Evangelos•Πεντικιούρ
Αθήνα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος εξαιρετικοί επαγγελματίες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Evangelos•Πεντικιούρ
Αθήνα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Διάλεξα την υπηρεσία του Japanese manicure και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό! Το συνιστώ για όσους θέλουν να φαίνονται τα νύχια τους περιποιημένα χωρίς χρώμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Evangelos•Μανικιούρ