Πραγματικά το καλύτερο και πιο προσεγμένο πετικιουρ που μου έχουν κάνει ποτέ :) με βοήθησε πολύ σε σκληρυνσεις που είχα και είδα ξανά τα πόδια μου περιποιημένα και πεντακάθαρα γνωρίζει πολύ καλά αυτό που κάνει και σίγουρα θα την ξαναεμπιστευτω και θα επισκεφτώ το κατάστημα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εμμανουέλα Μπιντελα•Πεντικιούρ
Anastasia S.•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά
Εξυπηρετήθηκε από Ελενη Κλειδερη•Παιδικό Κούρεμα
Nikol•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελειο οπως παντα
Εξυπηρετήθηκε από Ελενη Κλειδερη•Χτένισμα
Αλεξια Μ.•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Το προσωπικό ήταν ευγενικό, επαγγελματικό και πολύ προσεκτικό στις λεπτομέρειες. Άκουσαν ακριβώς τι ήθελα και το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Η δουλειά τους Εργο Τέχνης!!!