Η Ηρω πολυ καλη στην δουλεια της και ευγενεστατη..
Αλλα δυστυχως...Το ραντεβου μου ηταν για τις 09:00 και ημουν εκει παρα δεκα...
Μια απο την κοπελες (προφανως η ιδιοκτητρια της επιχειρησης) οχι απλα δεν με αφησε να μπω λεγοντας που οτι δεν εχουν ανοιξει αλλα ημουν 10 λεπτα, σαν τιμωρημενη, εξω απο διπλανο καταστημα.
Αντιλαμβανομαι οτι δεν ειχα ξεκινησει αλλα φανταζομαι οτι θα μπορουσε να μου πει να περασω στο σαλονι του καταστηματος
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
καθαρός χώρος, φωτεινός, η Παυλίνα που μου εκανε το πεντικιούρ ευγενική και γλυκιά.