❤️❤️❤️❤️❤️ τρομερός χώρος και δουλειά, καθαρά όλα και γρήγορη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Δουράκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Kirki•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Great service from the lovely lady 😍
Very nice pedicure and manicure ☺️
Πεντικιούρ
Ewa•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
very nice
Πεντικιούρ
Giouli•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση καί ατμόσφαιρα!! Πολύ φιλικές όλες οι κοπέλες!
Μανικιούρ
Αδαμαντία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η αφαίρεση του ημιμόνιμου με τον τροχό μου έφθειρε τα νύχια. Επίσης το σχήμα και το κόψιμο χρεώθηκαν έξτρα, χωρίς να έχει γίνει σαφές από πριν και ενώ σε άλλα καταστήματα περιλαμβάνεται στην υπηρεσία. Δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένη.