Όλα πολύ πολύ καλά. ο χώρος όμορφος και καλαισθητος και η υπηρεσία μανικιούρ άψογη
Μανικιούρ
Πούλου•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια δεν έχω κανένα παράπονο έγινε πολύ καλά δουλειά ο χώρος πολύ επαγγελματικός και όμορφος
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Δουράκη•Πεντικιούρ Spa
Χρήστος•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο κατάστημα είναι πάντα πολύ καλή. Η Χριστίνα είναι άψογη και όσον αφορά την προσωπικότητά της αλλά και ως επαγγελματίας, επαρκώς καταρτισμένη σχετικά με το αντικείμενο.