Όλα τέλεια όπως πάντα! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαίρη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🙂🙂☺️☺️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γαλήνη Τσουμάνωφ•Μανικιούρ
Χείλαρη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες που μου έχουν προσφέρει δύο από τις τρεις τεχνίτριες που εργάζονται στο κατάστημα. Δεν έχω άποψη για την τρίτη, δεν έχει τύχει να κάνω ραντεβού μαζί της.
Μπράβο στα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Roukaya El Akawi•Πεντικιούρ
Δώρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά πολύ καθαρό κέντρο προσεγμένο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γαλήνη Τσουμάνωφ•Μανικιούρ
Μαρια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστα κορίτσια και πρόθυμα να εξυπηρετησουν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία Δουράκη•Μανικιούρ