Πολύ ωραίο και προσεγμένο μαγαζί με πολύ καλό προσωπικό!!!
Πεντικιούρ
ΆΝΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Το προσωπικό ήταν ευγενικό και επαγγελματικό, ενώ η διαδικασία πραγματοποιήθηκε με προσοχή και απόλυτη υγιεινή. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο, με το μανικιούρ να διατηρείται τέλειο για μέρες χωρίς φθορές. Σίγουρα θα επιστρέψω .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντζελα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΝΤΖΕΛΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολά σούπερ, όπως πάντα
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκυ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά τέλεια!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη η Φωτεινουλα, πάντα εξυπηρετική όπως όλα τα κορίτσια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο