Πολύ ωραίος χώρος, πεντακάθαρα όλα!! Το προσωπικό ευγενέστατο και με εξυπηρέτησαν άμεσα την ίδια ημέρα !! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη ,σίγουρα θα κάνω κιαλες υπηρεσίες !!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αναστασια Κ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την Πόπη.
Ευγενική, προσεκτική στη δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ποπη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χαρά•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ειναι ολα υπεροχα και καθαρα οπως παντα.
η ευγενεια των κοριτσιων απεριγραπτη.
Σε ευχαρστούμε ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ για αλλη μια φορά
για την εξαιρετική δουλεια σου