Οπως κάθε φορά η Φωτεινή ήταν εξαιρετική
Ευγενική, χαμογελαστή και πολύ προσεκτική στη δουλειά της
Σε ευχαριστώ Φωτεινή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή •Μανικιούρ
Χαρα Χ.•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εμπειρία από όλες τις απόψεις! Πολύ προσεγμένος και καθαρός χώρος! Ευγενική και πολύ καλή στην δουλειά της η κοπέλα! Μάλιστα εντόπισε ένα θεματάκι στο πόδι μου και φώναξε την ιδιοκτήτρια να το δει η οποία το περιποιήθηκε με μεγάλη προσοχή!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
Κατερίνα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Θα ήθελα καλύτερη περιποίηση στα πόδια και χέρια. Επειδή ήταν απλό μανικιούρ πεντικιούρ δεν ήταν καλή η εφαρμογή του μανό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βενερα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αννα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Απόλαυσα την περιποίηση pedi-spa που μου παρείχε η Χριστίνα. Ένιωσα πολύ άνετα! Την ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Spa
Κωνσταντίνα•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική εμπειρία πεντικιούρ με προσοχή στη λεπτομέρεια και άψογη υγιεινή. Η αποτρίχωση με κλωστή ήταν γρήγορη, σχεδόν ανώδυνη και το αποτέλεσμα πολύ καθαρό. Το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό, σίγουρα θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο