Ενα 10 με τόνο στα κορίτσια, στις υπηρεσίες, στο περιβάλλον, στην καθαριότητα και στην συνέπεια αυτού του μαγαζιού. Δύσκολο να βρεις μαγαζί που να καλύπτει όλα τα παραπάνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή •Αποτρίχωση με Κερί Πρόσωπο
Κρυσταλλια Β.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κυρία Νίβια είναι ευγενέστατη και άψογη στην δουλειά της.
Όλες οι κοπέλες είναι πάντα ευγενικές και εξυπηρετικές.
Όμορφο κλίμα και καθαρός χώρος.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Yπέροχη εξυπηρέτηση όπως πάντα, όλα τα κορίτσια είναι τέλεια ωστόσο πολυ πολυ αγαπη για Φωτεινη, ευχαριστη επαγγελματίας με πολλές γνώσεις και άψογους τρόπους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή •Αποτρίχωση με Κερί Πρόσωπο
Zoi•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΓΙΑ ΓΑΛΛΙΚΟ&2 ΣΤΡΑΣΑΚΙΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΒΑΣΗ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ.ΕΝΩ ΕΜΕΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ,ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΑΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΦΥΓΩ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.ΚΑΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΕΣ.