Όμορφος και πολύ καθαρός χώρος! Οι κοπέλες όλες πρόσχαρες, ευγενικές και συγκεκριμένα η κοπέλα που μου αφαίρεσε το ημιμόνιμο από τα πόδια, για την οποία μπορώ να έχω γνώμη, ήταν πολύ καλή και προσεκτική στην δουλειά της! Σίγουρα θα ξαναπάω !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φωτεινή •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
panagiwta•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλόξενο περιβάλλον, τα κορίτσια είναι ευγενικά και πάντα είναι προσεγμένη η δουλειά τους 💕💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντζελα •Μανικιούρ Mini
Στελλα Ρ.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Great job as always.
Μανικιούρ
Awel E.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα όπως κάθε φορά!
Σε ευχαριστώ Πόπη για το πολύ ωραίο πεντικιούρ!