Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το μαγαζί αυτό και από το προσωπικό του!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ
ΆΝΝΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κάναμε υπέροχα νύχια, η Πόπη πολυ εξυπηρετική με ότι της ζητήσεις. Θα προσπαθήσει με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο να βγάλει το σχέδιο που της ζητάς 💕 όλες οι κοπέλες χαμογελάστες και εξίσου εξυπηρετικες💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ποπη •Συντήρηση Νυχιών
Έλενα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικά κορίτσια όλα! Το συστήνω ανεπιφύλακτα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βενερα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο