Υπέροχη εμπειρία κάθε φορά! ✨
Επαγγελματισμός, φροντίδα και θετική ενέργεια από όλη την ομάδα. Ο χώρος ζεστός και φιλόξενος, και το πιο σημαντικό, σε προσέχουν πραγματικά. Η επιλογή μου ξανά και ξανά χωρίς δεύτερη σκέψη. 💇♀️💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Marianna•
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
ΙΩΑΝΝΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έχω εξυπηρετηθεί αρκετές φορές για χτένισμα, αποτρίχωση και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από την ποιότητα της υπηρεσίας, των υλικών και την καθαρότητα του χώρου και των εργαλείων! Συνέπεια στα ραντεβού και χαρούμενες προσωπικότητες!
Εξυπηρετήθηκε από Marianna•Χτένισμα
Ifigenia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Sissy•Χτένισμα
An•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επισκέφτηκα το κομμωτήριο για χτένισμα -μπούκλες !
Τέλειο σχήμα , οι μπούκλες κράτησαν τρεις μέρες (ενώ έχω και λεπτή τρίχα ) !
Απόλυτα ευχαριστημένη ,
Εννοείται θα ξανά κάνω και συστήνω ανεπιφύλακτα !!
Εξυπηρετήθηκε από Marianna•Χτένισμα
Ολγα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφος χώρος, προσεγμένος, με πολύ πρόσχαρο προσωπικό! Τα μαλλιά μου φανταστικά και οι μπούκλες κράτησαν μέχρι και την άλλη μέρα!!
Το προτείνω ανεπιφύλαχτα!