Άμεση εξυπηρέτηση,ευγένεια...το ημιμόνιμο έχει πάντα ωραίο αποτέλεσμα καιμεγάλη διάρκεια.
Πολύ όμορφο το περιβάλλον τα κορίτσια ευγενικά και ευχάριστα οι υπηρεσίες τους πάρα πολύ καλές . Έκανα μανικιούρ απλό βρήκα το χρώμα που ήθελα με την καθοδήγηση των κοριτσιών και τις συμβουλές τους.
Ολα τέλεια!!!ευχαριστώ πολύ για όλα!!Δεν εχω κανένα παράπονο!!
Υπέροχο περιβάλλον και άψογη εξυπηρέτηση
Άψογη εξυπηρέτηση και όμορφο περιβάλλον!
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών