Ηταν όλα καλά και όμορφα, όπως κάθε φορά άλλωστε !! Έκανα ημιμονιμο μανικιούρ με τη Δήμητρα, πολύ ευχαριστημένη γενικά κ θα το επισκεφτώ ξανά εννοείται
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα και ευγενικό και ευχάριστο προσωπικό. Το πρότεινα ήδη σε φίλες.