Επισκέφτηκα πρώτη φορά το χώρο,το προσωπικό ήταν ευγενικό,ο χώρος αρκετά καθαρός και η Ρένα που με περιποιήθηκε ήταν επικοινωνίας,καταρτισμένη,γρήγορη και αποτελεσματική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρενα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Άρτεμις•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The best nail salon in town!!! Totally worth it…
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ανθή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευη είσαι TOP!
Αυτή η αναζωογόνηση που αισθάνεσαι όταν έχεις το τέλειο πεντικιούρ δεν υπάρχει!
Ευχαριστώ!🙏🏻
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Πεντικιούρ
Eleni•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεια εμπειρια, η Κατερινα φοβερη τεχνιτρια!
Μανικιούρ
Stefania•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η συνολική εμπειρία ήταν καλή αν εξαιρέσεις την καθυστέρηση στο ραντεβού