Έκανα μανικιούρ ή Λιζα είναι εξαιρετική … δίνει βάση στη λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίζα •Μανικιούρ
Γιαννακοπούλου•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❣️
Μανικιούρ
Sonia A.•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αργήσανε μια ώρα να ξεκινήσουν. Έκοψαν τα πετσάκια στην κόρη μου και όταν εκείνη τους είπενα μην της είπαν δεν γίνεται. Η κόρη μου ως ανήλικη ντράπηκε να επιμείνει. Έχουμε πάει πολλές φορές. Αυτή τη φορά δεν μείναμε ευχαριστημένοι
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Eleftheria•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Δήμητρα όπως πάντα καταπληκτική!!!!!Η επιχείρηση μοναδική ξέρει να φροντίζει τους πελάτες της !!!!