Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρενα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Alexandra•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Κωσταντινα μου ειχε κανει μανικιουρ λιγο πριν γεννησει.Ηταν το ωραιότερο μανικιούρ που εχω κανει!!
Χθες έκανα πεντικιούρ για πρώτη φορα!!Ακριβως το ιδιο!!Εξαιρετικο!!κσι πολυ γλυκιά κοπέλα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωσταντινα •Πεντικιούρ