Πολυ καλή εξυπηρέτηση. Μ έκαναν αμέσως να αισθανθώ άνετα. Μου άρεσε που μπορούσαν να μου προσφέρουν από καφέ μέχρι κρασί ή λικέρ. Η τεχνίτρια που με ανέβαλε ήταν πολύ προσεχτική κ λεπτομερής!!! Γενικά έμεινα πολυ ευχαριστημένη!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΡΟΣΟΥ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα άψογα! Θα σας επισκεφτώ ξανά σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ρενα •Μανικιούρ
Stefania•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευγενική και προσεκτική η Δήμητρα ! όπως πάντα έμεινα ικανοποιημένη από όλα