Όμορφο περιβάλλον , καθαρό και πολυ σωστή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο ημιμόνιμο που έχω κάνει. Εξαιρετική διάρκεια και γυαλάδα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Mary•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή στην δουλειά της!
Μανικιούρ
Σκουφαδη Ν.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Just perfect
Συντήρηση Νυχιών
Rosita•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σούπερ δουλειά από την Αγγελική . Αξιαγάπητη, ευγενέστατη και επαγγελματίας. Όλες οι κοπέλες στο μαγαζί φιλικές και η ατμόσφαιρα πολύ cozy. Θα πηγαίνω εκεί από εδώ και πέρα!