Το λούσιμο δεν ήταν τόσο καλό όπως τη προηγούμενη φορά, που ουσιαστικά για το λούσιμο πήγα επειδή δε μπορώ να το κάνω σπίτι και το ίσιωμα ήταν ένα βιαστικό ίσιωμα έχει ήδη χαλάσει!Την υπηρεσία δεν μου την έκανε η Μαρία και δεν μπορώ να την αξιολογήσω
Πιάσιμο Μαλλιών
Γωγώ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια! Τα κορίτσια πολύ ευγενικά κ πολύ εξυπηρετικα ο Ακης καλός κ σαν άνθρωπος κ ως κομμωτής .. κ φυσικά θα ξανά πάω!!!
Εξυπηρετήθηκε από Άκης Σμαραγδής •Γυναικείο Κούρεμα
Katerina•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα καλά, απλώς υπήρχαν μόνο πεντε χρώματα για απλό πεντικιουρ και επίσης η κοπέλα στο στέγνωμα έδειχνε να βαριέται οικτρά...
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πήγα πρώτη φορά σ αυτό το κομμωτήριο! Ήμουν "περαστική" πελάτης! είμαι πολυ ευχαριστημένη! σίγουρα θα το ξανά προτιμήσω!!
Εξυπηρετήθηκε από Άκης Σμαραγδής •Γυναικείο Κούρεμα
Γωγώ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξυπηρετήθηκα άμεσα, χωρίς αναμονή, η κυρία που με κούρεψε ήταν ήταν εξαιρετική.