Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!! Είναι ένα εξαιρετικό κομμωτήριο!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα στο μαλλί μου!!! Το κομμωτήριο αυτό χαρακτηρίζεται από ποιότητα και καταπληκτικό προσωπικό!
Εξυπηρετήθηκε από Κωνσταντίνα •Πιάσιμο Μαλλιών
Ιφιγένεια•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πανέμορφος χώρος. Εμεινα πολύ ευχαριστημένη με τα κουρέματα των κοριτσιών μου .
Εξυπηρετήθηκε από Μαρία •Παιδικό Κούρεμα
Claire•12 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά! Ο μικρός ηταν ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα!
Maria•14 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά έγραψε!! Πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!
Εξυπηρετήθηκε από Άκης Σμαραγδής •Ανταύγειες για Γυναίκες