45 λεπτα αναμονή με πάρα πολύ υπομονή. Δς μου χει ξανασυμβεί ούτε σε γιατρό να περιμένω 45 λεπτα για να κάνω πεντικιουρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ Φραχόλλη•Πεντικιούρ
ΚΥΡΙΑΚΉ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για ακόμα μια φορά έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις!!!υπέροχη δουλειά από την Ειρήνη!!!
Πεντικιούρ
Χρυσάνθη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο αποτέλεσμα, Ειρήνη μου σ’ευχαριστώ!
Πεντικιούρ
Ουρανία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχαριστώ την Αργυρω για την άψογη δουλειά της. Το αποτέλεσμα στα νύχια μου είναι εκπληκτικό και ότι ακριβώς ήθελα.Καναμε συντήρηση από άλλη τεχνιτρια που το αποτέλεσμα ήταν κάκιστο όμως η Αργυρω τα μεταμόρφωσε!Μπράβο σε όλες κορίτσια είστε φοβερές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αργυρώ Φραχόλλη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel