Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΕΓΚΥ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια δουλειά και από τις δύο Σοφία και Αντιγόνη και χωρίς να μου ματώνουν τα χέρια και τα πόδια .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αντιγονη •Μανικιούρ
fragko•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλα ολα, η χριστινα ηταν πολυ φιλικη, μονο στο μουστακι υπηρξε καππιεσ τριχεσ που δεν αφαιρεθηκαν
Αποτρίχωση με Κλωστή ΠρόσωποΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το χώρο για πρώτη φορά κι έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Επαγγελματισμός συνέπεια καθαριότητα φιλική εξυπηρέτηση. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Επίσης πολύ βολική τοποθεσία μέσα στο χώρο του εμπορικού κέντρου. Η Χριστίνα είναι επαγγελματίας και πολύ περιποιητική και η παραμονή μου μέχρι να τελειώσει το μανικιούρ πάρα πολύ ευχάριστη.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΕΓΚΥ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερές και η Σοφία, και η Χριστίνα και η Αντιγόνη στο μανικιούρ και πεντικιούρ.
Προσέχουν με λεπτομέρεια το βάψιμο, το σχήμα και γενικά το αποτέλεσμα των άκρων.
Άψογη εξυπηρέτηση και πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα!!